Call Center Çözümleri
Call Center (Çağrı Merkezi), kurumların temasta oldukları kişi veya kurumlarla olan iletişimlerini yürüttükleri, yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş akışlarından oluşan etkileşim merkezlerdir.
Çağrı Merkezlerinin kurumlara sağlayacağı yararlar şöyle özetlenebilir :
> Kurum ile müşteriler arasında köprü görevi görür
> Müşteri sadakatinin artmasına etkide bulunur
> İletişim kontrollü ve kaliteli bir biçimde sağlanır
> Düzenli ve sürekli veri akışına olanak tanır
> Pazarlama faaliyetlerinin etkinleşmesine imkan tanır
> Ürün ve hizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlar
> Maliyetlere olumlu etki eder, verimlilik artar
> Self servis hizmetlerin kullanılmasına destek olur
> Gelir yaratmak için kullanılır, gelir artışına etki eder
Sesli Yanıt Sistemleri
Santralinize gelen çağrıları profesyonel bir şekilde karşılar,istenilen dahili numaraya aktarır ve kişilerin posta kutularına mesaj bırakılmasını sağlar. Bırakılan mesajlar e-mail yoluyla yada belirtilen herhangi bir telefon numarasına ( dahili no, GSM, ev telefonu v.b) iletilebilir.
Genel Özellikler
Gelen çağrıyı istenen dahili numaraya , bilgi hattına, şikayet hattına ya da operatöre bağlar.
Aran kişiye ulaşılamıyorsa , mesaj bırakma , başka bir dahiliyi arama veya operatöre dönme olanağı verir.
Tüm santrallerle ile tam entegre olarak çalışır.